duminică, 18 decembrie 2011

Crafty.ro

House of Squash a devenit Flower Naked. Iar cu ocazia schimbarii, si-a deschis si un magazin virtual pe cea mai indragita platforma a mestesugarilor si artizanilor din Romania, Crafty (www.crafty.ro).

Crafty reprezinta o comunitate in continua formare, in cadrul careia oricare artizan este primit cu prietenie. Administratorii site-ului sunt extrem de prompti si de implicati in toate aspectele si problemele care pot aparea. Recomand tuturor celor care se ocupa de fabricarea de obiecte hand made sa incerce aceasta platforma.

Iar celor care cauta cadouri frumoase si unice sau clipe de rasfat pentru ei insisi, le promit ca au de unde alege din multimea de lucrusoare care vadesc grija cu care sunt concepute si executate. Vizitati Crafty!

3 comentarii:

M. Céu Fernandes spunea...

Hi girl.
A lovely X-mas and a great 2012!
Be happy!
Big hug,
Maria

M. Céu Fernandes spunea...

Hi there my friend.
Long time no see.
Please send me some news.
Big hug
Maria

Ire O Tea spunea...

Împărtășesc această mărturie cu partenerii care se luptă în relațiile lor pentru că există o soluție de durată. Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 3 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerea care îmi chinuia inima. Am fost rănit și confuz. Am avut nevoie de ajutor, așa că am făcut câteva cercetări pe internet și am dat peste un site web unde am văzut că Dr. Ellen, un vrăjitor, vă poate ajuta să vă recuperați iubiții. Am contactat-o ​​și a spus o rugăciune specială și vrăji pentru mine. Spre surprinderea mea, dupa 2 zile sotul meu s-a intors acasa. Așa că ne-am reunit și a fost atât de multă dragoste, bucurie și pace în familie. De asemenea, puteți lua legătura cu Dr. Ellen, un puternic asistent de soluții
1) recâștigă-ți fostul iubit
2) Aduceți soțul și soția împreună
3) nu mai repeta coșmarurile
4) Leac pe bază de plante pentru HIV și cancer
5) Inel magic puternic
6) farmec norocos
7) Ruperea obsesiilor
8) Probleme legate de naștere și sarcină. Contactați-l prin EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619